sobota, 12 kwietnia 2014

Wyniki konkursu ♥

Hejka kochani ! :) Dzisiaj już po dłuuugim opóźnieniu chciałabym ogłosić wyniki konkursu mojego i Moniki. :) Wprawdzie miało to być już jakiś czas temu , ale miałam taki nawał wszystkiego,że nie wyrabiałam już , więc nawet nie myślałam o tym, że muszę się zabrać za konkurs.:) Mam nadzieję , że to rozumiecie :) I bardzo,bardzo Was przepraszam ,bo to nie miało tak wyglądać . Już nie przedłużam,bo chyba już z niecierpliwością czekacie na to kto wygrał nasz konkurs. Tak więc zwyciężczynią jest .... Asia Piotrowska ♥ Serdecznie gratuluje Asiu !!! :) Myślę,że nagrody Ci się spodobają i jesteś zadowolona z wygranej.:)

Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział w naszym konkursie i zapraszam w przyszłości do kolejnych. :) Niestety trzeba było wylosować tylko jedną osobę choć nie ukrywam , że chciałabym ,żeby każda z Was wygrała. No cóż to jest tylko zabawa , a zabawie wygrywa tylko jedna osoba.:)







Alexandra ♥

4 komentarze: