wtorek, 29 października 2013

Story of my life ♥

Kochani dziś przychodzę do Was z moją ulubioną piosenką od kilku dni  czyli "Story of my life". :) Piękna wzruszająca ballada , która wywołała łzy w moich oczach już po pierwszym jej odsłuchaniu. Z niecierpliwością czekałam na jej premierę i zdecydowanie nie zawiodłam się. Efekt , który usłyszałam zachwycił mnie niezmiernie i to chyba najlepsze potwierdzenie na to , że praca wykonana przez chłopaków opłaciła się w 100 %. :) 

"Wypisane na tych ścianach są historie, których nie mogę wytłumaczyć
Zostawiam moje serce otwarte, ale pozostaje ono tutaj opustoszałe przez wiele dni."

"Wypisane na tych ścianach są kolory, których nie mogę zmienić."

"Historia mojego życia, zabiorę ją do domu
Jadę całą noc, aby utrzymać ją w cieple, a czas
zastygł .Historia mojego życia, daję jej nadzieję
Wydaję jej miłość, aż w środku jest stracona
Historia mojego życia ."

"Wiem, że teraz rano zobaczę nas w świetle ponad wzgórzem
Mimo że jestem załamany, moje serce nadal jest nieokiełznane."

"I czekałem, aż nadejdzie ten czas
Ale kochanie, bieganie za tobą jest jak ściganie chmur."

Cytaty z piosenek z resztą mówią same za siebie , bardzo piękna i wywołująca uczucia piosenka , która daje mi bardzo dużo do myślenia.








A tu kawałek historii mojego życia :) 
1999 :)

Alexandra ♥


2 komentarze:

  1. Piękny blog ♥ ♥
    Posty są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Sama wiem jaka była nasza reakcja na premierze-łzy,łzy i jeszcze raz łzy :)

    OdpowiedzUsuń