czwartek, 20 lutego 2014

Serdecznie zapraszam na ... KONKURS ! ♥

Czeeeeść :) Obiecałam , więc jestem. Razem z moją przyjaciółką , która także prowadzi bloga postanowiłyśmy zorganizować konkurs. Tak jakoś wszystko wyszło podczas jednej z naszych rozmów i uważamy , że jest to fajny pomysł. Mam nadzieję , że będziecie brać udział , bo to wszystko przecież jest robione z myślą o Was. Także serdecznie zapraszamy do zabawy , bo nagrody są super , a zasady banalnie proste . :) Myślę , że będziecie  tak samo zadowolone jak my. ♥


WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE :

1. Publiczna obserwacja mojego bloga i bloga drugiej organizatorki Moniki.


2. Dodatkowo możecie polubić stronę mojego bloga na Facebooku ( nieobowiązkowe + 1 los ) 


3. W komentarzu napisz : 

  • imię i nazwisko 
  • nazwę pod którą obserwujesz nasz blogi 
  • adres e-mail
  • imię oraz pierwszą literę nazwiska , jeśli lubisz moją stronę na Facebooku
REGULAMIN :

1.W konkursie mogą wziąć udział osoby pełnoletnie oraz niepełnoletnie za zgodą rodziców lub prawnych opiekunów.

2.Wysyłka nagród występuje tylko na terenie Polski.

3.Konkurs trwa od dzisiaj do 21.03.2014 r. włącznie.

4.Ogłoszenie wyników nastąpi do 3 dni po zakończeniu konkursu.

5.Wygrana zostanie wysłana do 7 dni po ogłoszeniu wyników.


BRANE POD UWAGĘ ZOSTANĄ WSZYSTKIE ZGŁOSZENIA POD TYM POSTEM NA MOIM BLOGU I POD POSTEM O TYM SAMYM TEMACIE NA BLOGU MONIKI !!! -  http://diaryofdreams98.blogspot.com/

A teraz NAGRODY ♥Bo na to chyba najbardziej czekacie :)







Jeszcze raz serdecznie zapraszam do udziału w naszym konkursie . :) Jeśli macie ochotę możecie zaprosić swoich przyjaciół do wspólnej zabawy. ♥ 

Alexandra ♥


8 komentarzy:

  1. Świetne nagrody ;3 Biorę udział ^-^
    imię i nazwisko: Julia Adamczyk
    nazwę pod którą obserwujesz nasze blogi: Bloody Emily
    adres e-mail: bloodyblackgirl@gmail.com
    imię oraz pierwszą literę nazwiska , jeśli lubisz moją stronę na Facebooku: Julia A
    PS. Wstawiłam też baner na bloga: they-want-remember.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co nie biorę udziału, ale powodzenia uczestnikom :3

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. imię i nazwisko Dominika Dunaj Sz.....
    nazwę pod którą obserwujesz nasz blogi Domi Nika
    adres e-mail thebestversionofyou1@gmail.com
    imię oraz pierwszą literę nazwiska , jeśli lubisz moją stronę na Facebook Dominika Dunaj S...

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    Imię i nazwisko: Karolina Sękulska
    Obserwuję jako: Smile baby
    Mail: littlemusicmix@gmail.com
    imię oraz pierwszą literę nazwiska , jeśli lubisz moją stronę na Facebooku: Karolina S
    http://charlotte-charlotte-123.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział
    imię i nazwisko: Asia Piotrowska
    nazwę pod którą obserwujesz nasz blogi : Miętowy Świat
    adres e-mail: asia.1321@onet.pl
    Lubię fb jako: Asia P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział ;P
    Martyna N. (nie podam całego nazwiska) + obserwuję na fejsie ^^
    Obserwuję jako Miyo Hideyoshi blog : http://doux1.blogspot.com
    adres e-mail : miyohideyoshi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biore udzial.
    Obserwuje oba blogi (u ciebie jestem 40) i na facebooku polubilam cie jako 16(Ewa P.)
    majaoo66@wp.pl

    Ps. Jeslibym wygrala napisz mi o tym na blogu.

    http://ewela15.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako: Edyta Podmokłą
    imię i nazwisko:Edyta Podmokła
    adres e-mail : pinkedziaonet.pl@gmail.com
    na fb jako Edyta.P
    świetny blog i fajny pomysł na konkurs :8
    <3 biorę udział!

    OdpowiedzUsuń