wtorek, 18 lutego 2014

My page on Facebook :)

Hej wszystkim :) Już po feriach czy tak jak je właśnie jesteście w ich trakcie ? W ciągu tych dwóch tygodni znajdziecie tu posty min. o moich walentynkach , urodzinach , challenge chubby bunny ,a także nie zabraknie ROZDANIA , które już mam zaplanowane razem z przyjaciółką. :) Natomiast dzisiaj przychodzę z krótką informacją. Otóż właśnie przed chwilą założyłam stronkę mojego bloga na Facebooku . Moim zdaniem to bardzo fajna forma kontaktu z Wami. W ten sposób nie przegapicie żadnego mojego posta. Na tym portalu jestem codziennie , więc nie będzie dnia w którym czegoś bym tam nie podrzucała. Z pewnością znajdziecie tam moje codzienne inspiracje i pomysły na dany dzień. Mam nadzieję , że przez tą stronkę ,(  nie mogę nazwać tego "fanpagem", bo pod żadnym pozorem nie uważam siebie za jakąś gwiazdę! ) będę miała jeszcze lepszy kontakt z Wami i będziecie wiedzieli co się u mnie dzieje. :)

W takim razie serdecznie zapraszam na Facebooka ( link pod spodem ) :

World by Ally na Facebooku :)




Pozdrawiam , Alexandra ♥

3 komentarze:

  1. oczywiście polubię, ja jeszcze nie mam odwagi pokazać bloga moim znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że udało Ci się dodać ten gadżet na bloga. :D Zaraz polubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tą stronką : > Na pewno zajrzę♥
    Pozdrawiam ^.^
    http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń