niedziela, 2 lutego 2014

2014 - my determination :)

Wraz ze rozpoczęciem roku 2014 nie miałam dla was za wiele czasu , ale to wszystko przez szkołę i nadmiar obowiązków związanych z zakończeniem semestru.Za 2 tygodnie zaczynają mi się ferie , ale mam cichą nadzieję , że jeszcze w ciągu tych 14 dni coś dla was naskrobię. Chociaż szkoła mnie nie rozpieszcza spróbuję znaleźć odrobinkę wolnego czasu dla was wcale , że mam głowę pełną pomysłów na nowe posty.:)

Dzisiejszy temat jednak jest związany z moimi postanowieniami na Nowy Rok. Jedni uważają to za wymysł ludzkości , drudzy za świetny czas na zmiany. Osobiście jestem zwolenniczką tej drugiej grupy ludzi.:)






To zacznę po kolei :

SZKOŁA : :)

1.Spróbuję uczyć się na bieżąco albo przynajmniej będę przeglądać zeszyty tak , aby na każdą lekcję być w miarę przygotowana.

2.Będę harować tak ostro jak tylko się da , by w czerwcu ujrzeć jak najlepszą średnią na świadectwie , która da mi jak najlepszy start w liceum.

3.Przed egzaminami będę robić dodatkowe testy i powtórki , tak aby jeszcze się czegoś więcej nauczyć.

4.Napiszę egzamin w kwietniu najlepiej jak mogę. Będę siedzieć do ostatniej sekundy i sprawdzać cały czas zawartość.

KULINARIA : :)

1.Będę ograniczać napoje gazowane.

2.Będę wystrzegać się słodkich przekąsek typu paluszki czy chipsy.

3.Miejsca typu McDonalds będę omijać szerokim łukiem.

4.Nie będę jeść słodyczy.

5.Spróbuję codziennie rano pić szklankę wody z cytryną.

6.Spróbuję wprowadzić regularność posiłków.

7.Moim następnym przyjacielem stanie się woda , a dokładnie 2 litry każdego dnia.

8.Spróbuję jeść jeszcze więcej warzyw i owoców niż dotychczas.

9.Spróbuję nie wychodzić z domu bez śniadania.

SPORT : :)

1.Będę ćwiczyć przynajmniej 4 razy w tygodniu.

2.Kupię porządne buty do biegania.

3.Będę biegać przynajmniej raz w tygodniu.

4.Zamiast samochodu częściej będę wybierać rower.

5.Kupię porządne rolki .

6.Poprawię kondycję i wygląd mojego ciała na tyle , aby być z siebie zadowolona.

URODA : :)

1.Częściej będę robić sobie domowe SPA.

2.Zrobię domowy peeling do ciała.

3.Zrobię domowy peeling do ust.

4.Regularnie będę podcinać końcówki włosów.

5.Zlikwiduję cellulit .

6.Popracuję nad niedoskonałościami cery.

7.Nie będę się wstydzić chodzić w sukienkach i spódniczkach.

8.Będę więcej i częściej się uśmiechać.

BLOG I INTERNET : :)

1.Będę dodawać więcej postów tygodniowo niż dotychczas min.2.

2.Spróbuję ograniczyć siedzenie na komputerze i zamienię ten czas na czytanie książek i oglądanie pożytecznych rzeczy w telewizji.

3.Regularnie będę odwiedzać blogi , które obserwuję.

NAJBLIŻSI , INNI I MAŁE RZECZY : :)

1.Będę prowadzić dziennik snów.

2.Będę więcej czasu spędzać z rodziną.

3.Więcej życzliwości i niesienia pomocy innym,

4.Będę miała słoik "2014" , gdzie będę wrzucać karteczki z wszystkimi pozytywnymi rzeczami , które przydarzyły mi się w tym roku.

5.Spróbuję wygospodarować więcej czasu na czytanie książek.

6.Spróbuję w ciągu miesiąca obejrzeć przynajmniej 2-3 filmy.

7.Zacznę uśmiechać się do nieznanych mi osób , tak by i ich dzień był radośniejszy.

8.Zacznę spędzać o wiele więcej czasu z moją kochaną przyjaciółką.

9.Będę tworzyć szczęśliwy i pełen radości związek z moim chłopakiem.

10.Jeśli w Polsce odbędzie się koncert moich idoli , dojdę po trupach i pojadę na niego!

11.Będę poświęcać jeszcze więcej czasu na samodzielną naukę angielskiego.

12.Pojadę w miejsce , gdzie jeszcze nigdy nie byłam.

13.Nie będę wszczynać niepotrzebnych kłótni.

14.Ograniczę moje przeklinanie.

15.Założę skarbonkę i będę odkładać w niej pieniądze do 31.12.2014r.

16.Będę wystarczająco się wysypiać.

17.Nie będę zapominać o zażywaniu porannej dawki tabletek.

18.I najnowsze postanowienie , założę profesjonalnego bloga z moją przyjaciółką. ♥


Family ♥


Travels ♥


Books ♥

Myślę , że to na tyle moich noworocznych postanowień. :) Jak sami widzicie realizacja jednych będzie zajmować cały rok , a innych kilka miesięcy , ale i tak mam cichą nadzieję , że się uda i w podsumowaniu tego roku nie będę zawiedziona.


A wy macie jakieś swoje postanowienia lub zadania do wykonania? :) 


Pamiętajcie , że tutaj liczy się nasza wiara i pozytywne nastawienie do danej rzeczy.Trzymam za was kciuki. ♥


Alexandra ♥

7 komentarzy:

  1. Świetne postanowienia :) Ja też zaczynam ferie za dwa tygodnie. Mam nadzieję, że szybko miną ;)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super postanowienie ;) Trzymam kciuki, aby wszystkie się spełniły ;3 Piękny blog ♥ Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://they-want-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem aż w 2 haha ♥ Kocham Cię !! *,* I trzymam kciuuki ,żeby wszystko się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, aby Ci się udało! :* Ale zastanawiam się jak można nie jeść słodyczy? :O xDDD
    Pozdrawiam ^.^
    http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki :D

    obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://kwitnacalilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam dużo postanowień noworocznych, ale jeszcze nie zrealizowane ;) zapraszam na mojego bloga na KONKURS do wygrania 2 pary butów elegnackich rozmiar 40 :)
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super postanowienia :) Podziwiam Cię *-* :)
    i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń