niedziela, 23 lutego 2014

TAG : 40 random questions :)

Tag 40 przypadkowych pytań odkryłam na jednym z blogów i niezwykle mi się spodobał , bo jest niebywale lekki, a zarazem przyjemny. :) Dla bardzo wielu ludzi jest to dobry sposób na łatwe poznania drugiego człowieka . W prosty i ciekawy sposób możemy dowiedzieć się wielu rzeczy o danej osobie , co robi , lubi , jaki ma styl życia i co ją często inspiruje. A więc zapraszam :)

1.Gdzie byłaś 3 godziny temu?

Na basenie. :)

2.Czy kiedykolwiek zjadłaś kredę?

Nie przypominam sobie.

3.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?

Tak , ramki na zdjęcia.:)

4.Jaką masz teraz fryzurę?

Zwykłe , rozpuszczone włosy .

5.Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?

Nie.

6.Czy jest Ci gorąco?

Jest mi w sam raz.;)

7.Co było ostatnią rzeczą którą miałaś do picia?

Woda niegazowana.

8.Co ostatnio zjadłaś?

Pizzę . Niezbyt zdrowo , ale na wypadach z rodziną się nie odmawia. :)

9.Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?

Obchodziłam swoje urodziny.:)

10.Kim był ostatni gość w twoich domu?

Sąsiadka.

11.Czy tęsknisz teraz za kimś?

Oj tak , za wieloma osobami.

12.Jakie są twoje plany na jutro?

Jeszcze sama nie wiem. Powinnam się uczyć i czytać lekturę , ale wątpię , że mi to wypali :)

13.Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebook'u?

Zbytnio się tym nie interesowałam , nie mam pojęcia.

14.Chcesz wiedzieć coś o przyszłości?

Nie.Co ma być to będzie.

15.Jaki masz model telefonu i czy polecisz ten telefon?

LG XPERIA X8 , jest dobry , ale teraz na rynku są już o wiele lepsze modele.

16.Byłaś w tym roku u lekarza?

Nie.

17.Jest Ci zimno?

Nie. No może jedynie trochę w stópki.:)

18.Jaki chciałabyś mieć telefon?

iPhone 5s , moje marzenie ♥

19.Czego teraz słuchasz ?

http://www.youtube.com/watch?v=vdzX-3MShaE

20.Czy kolekcjonujesz coś?

Raczej nie.

21.Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policję?

Nigdy na całe szczęście nie zostałam przez nich zatrzymana.:)

22.Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę?

Oczywiście , że tak.:)

23.Komu ostatnio napisałaś komentarz na Instagram'ie?

Nikomu , nie mam Instagrama.

24.Lubisz ostre przyprawy?

Tak:)

25.Twój ulubiony zespół?

One Direction bez dwóch zdań. ♥

26.Należysz do jakiegoś fandomu?

Directioners ♥

27.Lubisz Justina Biebera?

Powiem krótko nic do niego nie mam.

28.O której godzinie budzisz się rano?

Jeśli idę do szkoły to o 6.45 , natomiast jeśli mam wolne w granicach od 9-10.:)

29.Jaki film ostatnio widziałaś?

"Wkręceni" :)

30.Jaki masz dzwonek w telefonie ?

"Story Of My Life"-One Direction

31.Czy byłaś kiedyś w innym kraju?

Tak i to nie raz.:)

32.Masz rodzeństwo?

Tak. 

33.Komputer stacjonarny czy laptop?

Do pracy lepszy komputer stacjonarny , jednak do codziennego przeglądania stron , portali społecznościowych czy oglądania filmów zdecydowanie laptop.:) 

34.Lubisz chodzić do szkoły?

Tylko ze względu na ludzi , którzy tam są.:)

35.Kiedy ostatni raz płakałaś?

Dzisiaj 

36.Od kiedy masz bloga?

Od 3 października tamtego roku :)

37.Co wolisz hamburgera czy kebaba?

Jeśli już musiałabym wybrać byłby to kebab.

38.Jaki jest kolor twoich oczu?

Niebieski.:)

39.Masz jakieś swoje ulubione blogi?

Tak , a kto nie ma swoich ulubionych blogów?:)

40.Masz jakieś zwierzęta?

Na chwilę obecną nie.:)




Mam nadzieję , że Was nie zanudziłam tymi pytaniami.:) Jak dla mnie ten TAG jest świetny , może Wy też odpowiecie na niego na swoich blogach? Z chęcią zobaczyłabym Wasze odpowiedzi. Zachęcam do brania udziału w naszym KONKURSIE.:)

Alexandra ♥

6 komentarzy:

  1. Świetny tag :3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na posta ;) Uwielbiam TAGi ♥ Świetne odpowiedzi ღ
    Pozdrawiam
    http://they-want-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na posta i świetne odpowiedzi, takie szczere♥
    Pozdrawiam ^.^
    board-of-feelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pytania :) I oczywiście odpowiedzi, z chęcią zrobię ten tag na swoim blogu :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzisz świetny blog! Mam zaszczyt cie poinformować że zostałaś nominowana do Liebster Blog Award Gratulacjie!!!
    Szczegóły na moim blogu oto-nowa-scena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś już widziałam u kgoos te pytania, bo przypomina mi sie ta nieszczęsna kredka ;D

    P.S. Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń