sobota, 8 marca 2014

Women's day ♥

Dzisiaj jak z resztą wiecie wyjątkowy i piękny dzień z pewnością dla każdej z kobiet . Dostajemy kwiaty , czekoladki i śniadania do łóżka , ale to nie te czyny czy gesty sprawiają , że w tym dniu czujemy się tak wyjątkowo, tylko osoby od których te rzeczy dostajemy i od których odbieramy te uczucia.To one są w tym dniu najważniejsze , bo bez nich ten dzień nie byłby obchodzony aż z taką wielką radością . W tym dniu to słowa "Kocham Cię", 'Jesteś dla mnie najważniejsza" i "Wszystkiego najlepszego" są dla Nas największym prezentem , bo to przez nie uświadamiamy sobie , że jesteśmy pięknymi kobietami , chociaż nie zawsze siebie akceptujemy i lubimy. Inni widzą w Nas silne,atrakcyjne babki i w ten dzień wspominają Nam o tym nie raz . Oni próbują Nam przypomnieć dlaczego Nas pokochali i nie zamienili by nas na żadne inne . ♥

"Ko­bieta ma ty­le siły, że zadzi­wia mężczyzn. Dźwi­ga ciężary lo­su, roz­wiązu­je prob­le­my, jest pełna miłości, ra­dości i mądrości. Uśmie­cha się gdy chce krzyczeć, śpiewa gdy chce się jej płakać, płacze gdy się cie­szy i śmieje gdy się boi. Jej miłość jest niekon­tro­lowa­na. Je­dyna niesłuszna w niej rzecz to to, że często za­pomi­na ile jest war­ta." :) 



Nie pozostaje mi życzyć Wam nic innego jak zdrowia , szczęścia , pomyślności , spełnienia najskrytszych marzeń , sukcesów w życiu zawodowym jak i prywatnym , zawracającej sumy pieniędzy na waszych kontach , kochających mężów , narzeczonych i chłopaków nie tylko dzisiaj , ale też w każdy następny dzień .♥


I tak trochę żartobliwie. :) 

Ja dzisiejszy dzień spędziłam bardzo sympatycznie , choć miałam dużo rzeczy do zrobienia.Dopiero jutro będę świętować razem z moją paczką przyjaciół i chłopakiem. :) Mam nadzieję , że dzisiejszy dzień spędziłyście tak jak sobie wymarzyłyście.:)

Cały czas oczywiście zapraszam na KONKURS :)


Trzymajcie się, Alexandra ♥

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego! :*
    Pozdrawiam ^.^

    http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń