piątek, 21 marca 2014

Spring is here :)

Hi! :) Jak tam wasz pierwszy dzień wiosny? Mam nadzieję , że słoneczko świeciło tak jak u mnie , a uśmiech nie schodził wam z twarzy .:) Ja spędziłam go najnormalniej na świecie , posprzątałam dom , poćwiczyłam , ale wszystko nabrało nowego sensu , bo w powietrzu czuć już tę wiosnę. Myślę sobie , że zima już poszła od nas daleko , daleko i nie wróci. I to daje mi straszne siły do działania , bo uwierzcie czy nie , ale jak jest ciepło , słońce świeci , ptaszki ćwierkają , a na drzewach zaczynają się pojawiać zielone listki to aż chce się żyć , energia i motywacja sama do nas przychodzi. :) I bardzo ważna rzecz o której powinniśmy pamiętać : " Twój uśmiech nie zmieni całego świata,ale sprawi,że na mojej twarzy pojawi się uśmiech." Więc prośmy o wiosenne uśmiechy. :)


Ale wiosna to także świetny okres na poznanie wielu przyjaciół , a nawet spotkanie swojej drugiej połówki.:) Dlatego miejcie oczy szeeeeroko otwarte , a nuż akurat tej wiosny spotkacie ludzi swojego życia. :) 

Pod koniec zamieszczam jeszcze kilka wiosennych inspiracji :) 


Gdy tylko będę widzieć coś podobnego w sklepie , kupuję od razu! Czy to nie jest urocze? ♥


Idealna wiosenna fryzura :) Nie wiem czemu , ale kojarzy mi się z taką lekkością i niewinnością . :)


I coś dla maniaczek tegorocznych wiosenno - letnich trendów. :) 

A już niebawem wyniki naszego konkursu:)

Trzymajcie się ciepło,
Alexandra ♥

3 komentarze:

  1. Zgadzam się w 100% :D

    Pozdrawiam cieplutko ^^ http://board-of-feelings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna :D Śliczne rzeczy ;3 Wyczuwam shopping time! ♥
    they-want-remember.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te zegarki ;) Takie wiosenne ;)
    siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń