piątek, 18 października 2013

Katy Perry and her new album "Prism" :)

Dzisiaj krótka notka o tym jak to przez przypadek przy przeglądaniu facebook'a natrafiłam, na jeden w pierwszym momencie niepozorny post.  Dotyczył on informacji o tym , że Katy Perry wydaje niebawem nowy album.  Nigdy specjalnie nie interesowałam się jej twórczością , wiadomo jej "radiowe" przeboje zawsze nuciłam , jednak nie za bardzo interesowałam się jej innymi , mniej popularnymi piosenkami. Aż do dzisiaj , postanowiłam wejść w link , który był zawarty w owym poście , miał on bowiem ukazywać wszystkie piosenki z jej nowej płyty. Sama artystka postanowiła wejść na przeciw naszym oczekiwaniom i zachęcić Nas do kupna przed premierą , przez umieszczenia ich na swoim koncie Soundcloud. Weszłam - posłuchałam i do teraz nie mogę przestać naciskać przycisku "Replay".Nie sądziłam , że jej piosenki są takie świetne , w szczególności do gustu przypadły mi : "Love Me" ,"Unconditionally" , "Ghost", "This Moment"," Double Rainbow" , "By The Grace Of God" , "It Takes Two", "Choose Your Battles" oraz bardzo znane już "Roar". Tak na prawdę to cała płyta jest rewelacyjna i zastanawiam się dlaczego wcześniej nie zaciekawiłam się osobą Katy. :) Chyba czas nadrobić straty. 




Alexandra ♥

2 komentarze: