sobota, 5 października 2013

Little about me ♥

Więc jestem :) Wypadałoby już się oficjalnie przedstawić, więc tak mam na imię Aleksandra , lecz wszyscy i tak mówią na mnie Ola. :) Mam 15 lat i mieszkam w małej wiosce na południu kraju.Jak każda dziewczyna w tym wieku chodzę do gimnazjum i mam mnóstwo zainteresowań.♥

Uwielbiam :
*oglądać filmy każdego gatunku , oprócz horrorów,
* słuchać muzyki w szczególności zespołu One Direction ,
*czytać książki i różnego rodzaju czasopisma , jednak teraz nie mam na to za dużo czasu ,
*spędzać czas z przyjaciółmi i znajomymi,
*spać , długoooo spać :) ,
* użalać się na sobą i światem który mnie otacza,
*narzekać bez powodu .

Nienawidzę :
*fałszywych ludzi,
*mojego ciała,
*hejterów,
*ludzi nietolerancyjnych ,
*dużej ilości nauki.

Jednak kocham moje życie takim jakim jest i nie zamieniłabym go na żadne inne , chociaż czasami miałabym ochotę z nim skończyć. Ciągle próbuję pokonywać swoje słabości i dążyć do polepszania siebie.



I believe it would be better ♥



Alexandra ♥

3 komentarze:

  1. Cześć, fajnie zapowiada się Twój blog! życzę powodzenia w dalszym tworzeniu!! pozdrawiam! buziak.M.

    PS obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie , to na prawdę miłe , że ktoś chce to czytać. Przesyłam buziaki z jesiennej Polski xx

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog . :3 obserwacja = obserwacja ? : )

    OdpowiedzUsuń