środa, 30 października 2013

We all make mistakes ...

Popełniam błędy... 
I mogę przyznać się do tego bez żadnych skrupułów czy owijania w bawełnę.Nie jestem ani dobra , ani święta , tym bardziej perfekcyjna.Potrafię dać popalić , wyzwać i doprowadzić kogoś do płaczu , lecz czasami uda mi się także wywołać na czyjejś twarzy uśmiech radości. Jednego dnia jestem nie do zniesienia , a drugiego uśmiecham się od ucha do ucha i potrafiłabym zrobić dla drugiej osoby wszystko. Jednak to wszystko zależy od mojego nastroju i żeby sobie nie popsuć humoru przez kontakt ze mną trzeba to po prostu wyczuć. Osoby , które znają mnie  dłużej już potrafią poznać czy danego dnia "gryzę" czy też nie.Czasami właśnie podczas takich dni przez swoją zgryźliwość często doprowadzam kogoś do szału i nie jestem wcale tym zaskoczona , że ktoś w danej chwili się na mnie obraża. Tak to MÓJ błąd .I zawsze tego żałuję, jednak zawsze jest po fakcie .Błędy uczą , bo często gdy wieczorem analizuję cały przeżyty dzień , dostrzegam wiele sytuacji w których mogłam kogoś urazić przez swoje czyny i słowa. I w tym momencie uświadamiam sobie , że tego już nie odkręcę , to się stało i się nie odstanie.Niby to czas przeszły , jednak kolejnego dnia to nie jest wcale zamknięty rozdział , tylko żyjemy z raną dnia poprzedniego.Czasami druga osoba nie ukaże Nam tego , że poruszyło ją to co powiedzieliśmy wczoraj , niewątpliwie jednak widać , że coś ją gryzie od środka.I tak głupio jest ją przeprosić , bo przecież od tego incydentu minęło już tyle czasu , ale jak nie przeprosimy dzisiaj za swoje błędy to cała ta chora sytuacja przeciągnie się w 2 dni, tydzień , miesiąc , rok. A czy my chcemy tracić kontakt z tą osobą przez Nasz błąd? Pewnie , że nie.Więc , przeproś DZIŚ zanim nie jest za późno na to bym Nam wybaczono. Czasami duma i honor nie pozwalają na to , by kogoś przeprosić , lecz pomyśl , ważniejsze jest to że Ty będziesz samotnie i dumnie chodzić  po ulicy czy razem z drugą osobą będziesz z uśmiechem ganiać po parku? Wiadomo , że to drugie , więc jeśli popełniłeś błąd wobec drugiej osoby i jeszcze jej nie przeprosiłeś leć do niej i zrób to. Ty jak i ona odzyskacie radość ducha i Wasz kontakt , który jest niezmiernie ważny. ♥


                                       Now we're going to apologize!♥


Alexandra ♥ 

1 komentarz:

  1. Jeśli chodzi o Twój charakter to z tego co czytałam, jestem do Ciebie podobna :) A błędy każdy popełnia, bo nikt nie jest idealny...Tylko niektórzy nie pozwalają sobie na popełnianie błędów a to BŁĄD :P jak to się mówi "kto nie ryzykuje ten nic nie ma" :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń