wtorek, 3 grudnia 2013

Christmas nails :)

Pozostając dalej w świątecznym klimacie chciałabym Wam przedstawić kilka pomysłów na bardzo fajne, zimowe wzorki na paznokciach. Przed chwilą na jednej ze stron , które przeglądam dość regularnie wpadłam na jedne z nich , a po wpisaniu hasła w Google wyświetliła mi się masa innych znakomitych pomysłów , które chciałabym Wam pokazać. A nuż ktoś spróbuję zrobić podobne i olśni swoich przyjaciół na jednej z świątecznych imprez. Może nawet sama pokuszę się i w jakiś wolny , zimowy wieczór coś wykombinuje.Jakby co dam znam :) A teraz pozostawiam Was z moimi inspiracjami. :) 











A które Wam najbardziej przypadły do gustu? Mnie olśniły każde z nich i wybranie jednego pomysłu jest niezmiernie trudne. :)

Alexandra ♥

5 komentarzy:

  1. Wszytskie są boskie :) chce takie
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi najbardziej do gusty przypadły te z reniferami :3 są boskie. Chciałabym takie mieć xD

    OdpowiedzUsuń
  4. zdobienia paznokci są naprawdę ładne :)
    osobiście znam tylko jedną osobę, która potrafi wykonać podobne i wiele, wiele innych:) pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)
    [moje-kolorowe-marzenia]

    OdpowiedzUsuń