niedziela, 22 grudnia 2013

I'm back :)

Wiem , że ostatnio trochę zaniedbałam bloga , ale to wszystko przez straszny nawał w szkole i w domu z okazji zbliżających się wielkimi krokami świąt. Jak sami wiecie jest tyle rzeczy do zrobienia , że czasem nawet trudno znaleźć chwilę na odpoczynek dla samego siebie. Jednak w końcu nastało moje długie i wielce oczekiwane wolne , więc mam nadzieję , że teraz będę mogła nadrobić wszystkie moje zaległości związane z blogowaniem. :) W ten weekend mam zamiar ostro pochilloutować, tak żeby nabrać siły na zbliżające się przygotowania. Pooglądam sobie kilka zaległych odcinków serialu, filmów ( może gdy zbierze się ich trochę to po świętach umieszczę ich recenzję , tak jak to zrobiłam w listopadzie) czy poczytam książki , które miałam zamiar przeczytać już o wiele wcześniej , jednak szkoła po prostu mi na to nie "pozwoliła". :)

A i prawie bym zapomniała. W piątek razem z całą  klasą obchodziliśmy już naszą ostatnią wigilię klasową. Było naprawdę bardzo magicznie i wyjątkowo. Chociaż nie zawsze było do śmiechu to i tak wszyscy bawiliśmy się znakomicie. ♥




Z moimi wariatami :) 


Alexandra ♥


3 komentarze:

  1. Wesołych Świąt♥
    No będzie się strasznie ciężko rozstać :/ ♥
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak było świetnie ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń