poniedziałek, 23 grudnia 2013

Merry Christmas ! ♥

Dzisiaj kochani przychodzę do Was z iście świąteczną atmosferą i życzeniami. Wczoraj razem z całą rodziną przystroiliśmy już naszą choinkę , a w moim pokoju zawiesiłam wymarzone lampki przy lustrze. Zawsze chciałam mieć taki klimat jak to pokazują zdjęcia sypialni dziewczyn z Ameryki , ale nigdy nie doszło to do skutku , aż do wczoraj. W końcu mogę poczuć niesamowitą atmosferę i ciepło płynące z mojego pokoju. Świąteczny klimat właśnie przez nie zaczyna mi się udzielać. :)

Dzisiaj doświadczyłam jeszcze jednej rzeczy , która zawsze niezwykle mnie wzrusza i cieszy. A mianowicie kartki świąteczne wysyłane pocztą. Uwielbiam je wysyłać , jak i dostawać. Życzenia w nich zawarte są jeszcze bardziej magiczne i głębiej płynące z serca. Dzisiaj dostałam przepiękną kartkę od Sary ( jak możecie obejrzeć na zdjęciu ) , ma ona też swojego bloga www.chesire-blog.blogspot.com . :) Jeszcze raz bardzo Ci dziękuje , sprawiłaś mi mega frajdę. :)

A na zakończenie najwspanialsze życzenia dla Was kochani ! ♥

Najserdeczniejsze życzenia
Cudownych świąt Bożego Narodzenia,
Ciepła i wielkiej radości,
Miłych oraz hojnych gości,
Pod choinką dużo prezentów,
A w Waszych sercach wiele sentymentów.




Alexandra ♥



10 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Kochana ;* świetny blog !

    Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt ♥
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You have great blog. Would you like to follow each other? I am your new follower in gfc # 27. Will be glad if you visit my blog and follow me back.
    Merry Christmas!
    Kisses
    Olga
    www.impromp-two.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wygląd bloga :) Wesołych Świąt :)

    Zapraszam do siebie www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny blog obserwujemy? :) zapraszam do mnie
    http://aloohaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie Też wszystkiego najlepszego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za wszystkie wasze komentarze w tym wasze życzenia świąteczne. :)*

    OdpowiedzUsuń