niedziela, 1 grudnia 2013

Hello December !!! :)

Cześć kochani :) Dzisiaj post zdecydowanie na wielkim luzie. Wczoraj jak każdy wie były obchodzone Andrzejki , co dla mnie nie stanowi jakiejś wielkiej okazji do świętowania. Jak w zwyczajny wieczór obejrzałam sobie kilka odcinków serialu , który oglądam i tak wyglądało moje święto. Ale dzisiaj po przebudzenie uświadomiłam sobie, że już mamy grudzień . :) Miesiąc , który kojarzy mi się z pachnącą choinką , kolorowymi lampkami , tajemniczym nastrojem z płynącymi kolędami w tle, białym śniegiem na około i kubkiem kakao w ręku pod kocykiem. Gdybym była mniejsza powiedziałabym jeszcze , że ten okres oznacza prezenty , górę prezentów , jazdę na sankach i wyjadanie czekoladek z kalendarza adwentowego. Chociaż jeszcze zostały 4 tygodnie do Wigilii to już czuję tę atmosferę ,która panuje w domu jak i w sklepach ,gdzie większość produktów jest już zaopatrzona w świąteczne opakowania. A z czym Wam kojarzą się święta? :) Prezenty , śpiewanie kolęd , rodzinna atmosfera ? Gdy mój dziadek odszedł w tamtym roku , święta wyglądały inaczej , tak dziwniej , już nie było tyle uśmiechu i radości co kiedyś , więc mam ogromną nadzieję , że w tym roku będzie odrobinę weselej niż poprzednio. Że ta atmosfera , która panowała zawsze powróci... Natomiast na sam koniec chciałabym Wam życzyć : Dobrego grudnia , bo na życzenia świąteczne jest jeszcze za wcześnie. :) Niech ten miesiąc będzie jednym z Waszych najlepszych w tym roku. :) 







Alexandra ♥

6 komentarzy:

  1. dziękuję! Grudzień na pewno będzie wspaniały!
    trzeba zadbać o dobry humor każdego dnia!
    w naszych rękach jest, aby ten miesiąc był jedyny w swoim rodzaju!
    życzę Ci moja droga wspaniałego grudnia!
    pozdrawiam serdecznie:)
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :)
    Miłego Grudnia ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudniowe odliczanie, czas starta!

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten miesiąc, magiczny;D

    OdpowiedzUsuń
  5. idą święta:)!
    chciałam Cię zaprosić do mnie na rozdanie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy kocha święta i współczuję co do poprzednich świąt że była taka atmosfera przez śmierć twojego dziadka :(. Nigdy nie zapomnę jak mnie uratował przed owczarkiem który mnie zaatakował i gonił XDDD

    OdpowiedzUsuń