sobota, 30 listopada 2013

The end of the school - part of me dies ...

Zawsze, gdy wyobrażam sobie moje zakończenie 3 klasy gimnazjum , które ma nastąpić już w czerwcu , nie mogę odpędzić się od łez. Podobnie było wczoraj. Ta świadomość jest dla mnie strasznie dołująca i nie do pokonania. Myśl , że te lata już nie wrócą i że z niektórymi nie uda mi się utrzymać kontaktu strasznie boli. Codziennie czuję upływający czas do tego dnia , który tak nie chce żeby nastąpił. I nie boję się o nową szkołę czy nowe znajomości , wyzwania. Oczywiście będzie to nowa sytuacja z którą będę musiała sobie poradzić , ale nie obawiam się jej tak bardzo jak stracenie tego dotychczasowego życia. Jakkolwiek to brzmi zmierzam do tego , że nie wiem jak uda mi się na nowo poukładać to wszystko.Bez tej szkoły , ludzi i codzienności , która była oklepana przez praktycznie 9 lat.Z niektórymi poznałam się zaledwie 3 lata temu , jednak będę za nimi tęsknić tak jak za tymi z którymi byłam od początku podstawówki. Zakończenie 6 klasy też było takim wielkim szokiem , jednak wiedziałam , że większość ludzi idzie do tego samego gimnazjum co ja ,więc nie było tak źle. Lecz teraz każdy zmierza w innym kierunku , jedni idą do pobliskich szkół , inni wybierają się gdzieś o wiele dalej. I wiem , że nie będzie mi się dane z nimi na co dzień widywać. Nie będzie już tych Naszych zabawnych lekcji , szalonych przerw , wymyślnych przezwisk na samych siebie i nauczycieli . Nie będzie nic , a Nasza historia zakończy się w dzień oddania świadectw , w dzień Naszego wielkiego odejścia w daleki świat. Boję się tego co przyniesie przyszłość , tego że nie będzie mi dane utrzymywać kontaktów z najbliższymi przyjaciółmi , że po prostu zapomnimy o tym jak ważnymi dla siebie ludźmi kiedyś byliśmy i zajmiemy się nowymi znajomości gojąc rany po starszych , opuszczonych razem z zamknięciem drzwi do starej szkoły. Zapomnimy o tym co powinno trwać wiecznie . 


"Ludzie uczą się w 25 procentach od mistrza, w 25 procentach słuchając samych siebie, w 25 procentach od przyjaciół, a w 25 procentach uczy ich czas. "-Paulo Coelho 



Alexandra ♥

3 komentarze:

  1. Niestety to musi kiedyś nastąpić ;/ Ale miejmy nadzieję że nie zapomnimy o sobie. I będziemy pamiętać że mieliśmy taką super klasę.
    Pozdrawiam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pamięć jest ważna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak niestety ja równiez w przyszłym roku pożegnam się z moją klasą z którą jestem od przedszkola ale taka jest kolej rzeczy niestety ale moze w liceum będzie jeszcze lepiej ? Jedno jest pewne kiedy pożegnamy już skzolne mury będziemy żałować że nie chodzimy jeszcze do szkoły a teraz marudzimy na chodzenie i uczestniczenie w lekcjach no cóż człowiekowi a zwłaszcza nastolatkom nie dogodzi :D
    http://myworld-dankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń