niedziela, 10 listopada 2013

We live in a world where...

Do napisania dzisiejszego posta zainspirowały mnie słowa Megan Fox. Niedawno przeglądając twitter'a natknęłam się na jej tweeta , który cytując brzmi dokładnie tak : " Żyjemy w świcie gdzie zgubienie telefonu jest bardziej dramatyczne niż stracenie dziewictwa." I pomyślałam : " O kurde ona rzeczywiście ma rację!" Nigdy nie myślałam o tym w jakim nasz świat zmierza kierunku i nie zastanawiałam się jaki ma to na Nas wpływ. Świat się zmienia , ludzie się zmieniają , taka sytuacja. Tak powiedziałabym jeszcze kilka miesięcy temu . Ale teraz zdaję sobie sprawę , że idziemy w strasznym kierunku , te słowa uświadomiły mi , że tak na prawdę ludzie cenią sobie teraz bardziej rzeczy materialne niż te duchowe. Polegając dalej na słowach Megan chciała Nam w pewnym sensie przekazać , że powoli schodzimy na psy. Bo przecież telefon komórkowy możemy kupić "od ręki" , za pieniądze, a  innych rzeczy ulotnych, które dane Nam są tylko raz min.dziewictwa , zdrowia , przyjaciół już nie kupimy. To przeminie i nie wróci, nie będziemy mogli tego wymienić jak Nam się znudzi , albo kupić nowe jak Nam się zepsuje , bo tego po prostu już nie będzie.Dopiero gdy popełnimy błąd zaczniemy odczuwać jego stratę i brak , jednak to już chyba będzie zdecydowanie za późno. Tak samo jest z sytuacją , gdy dwoje młodych ludzi , którzy w ogóle się nie znają postanawiają się związać.Sytuację tą nazwiemy "dla szpanu", ale dziwne jest dla mnie to dlaczego mam być z osobą , którą nie jestem zainteresowana , nic o niej nie wiem i jej nie kocham. Dzisiejsi nastolatkowie najwyraźniej nie zdają sobie sprawy z znaczenia słowa "Miłość" i gdy ktoś im tego nie pokaże to nie będą wiedzieć jeszcze wiele lat o co w " tej grze" tak na prawdę chodzi. Dlatego działajmy ,by doprowadzić ten dzisiejszy świat do przyzwoitej normalności . By za kilkanaście lat nie żałować błędów , które popełniliśmy teraz i by nie wstydzić się decyzji , które podjęliśmy przez swoją głupotę. 



" Często się zdarza , że dopiero przyszłość pokazuje Nam ile coś było warte."

Alexandra ♥

4 komentarze:

  1. Its true what you say about material thing I often find it hard not to fall into all the hype about things but I am glad that I am surounded by spiritual people that always put more emphasis on my feelings and what a person I am than what I have got.

    http://welldressed25.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczera prawda :/

    Ja już też obserwuje :)
    http://vogue-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację.Bardzo ciekawy post i spostrzeżenie :)

    Zapraszam www.prostozszafy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety tak jest ;/ ludziom zmieniły się priorytety ;/
    ciekawy post!
    dodaję do obserwowanych, i zapraszam do odwdzięczenia się :)

    OdpowiedzUsuń