sobota, 9 listopada 2013

Lazy Saturday... :)

Cześć wszystkim :) Dzisiaj nareszcie dopisuje mi lepszy humor , który znikał mi z twarzy przez ostanie tygodnie. Wreszcie się wyspałam i wypoczęłam jak nigdy. Jeszcze tylko pozostało mi odrobienie zadań domowych , parę prac do szkoły i będzie to na prawdę taka fajna i luźna sobota od dłuższego czasu. Po nadrabiam zaległe seriale (W-11 , który kocham) jak i filmy , które figurowały już bardzo długo na mojej liście , a nie miałam czasu , żeby wcześniej się za nie zabrać. :) Gdy będą warte recenzji z penością usłyszycie o nich za niedługo. Mam nadzieję, że przez ten długi weekend wena nie będzie mnie opuszczać i również nowe posty zagoszczą na blogu.



My homework :) 

Buziaki dla Was , udanego weekendu.
Alexandra ♥

5 komentarzy:

  1. Ja nadal nie mam czasu na nadrabianie seriali. ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. You've got such a nice blog ;) Have a great weekend!
    I was wondering if you would like to follow each other on gfc? Let me know :)
    xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, thats the only sort of homework that should be done at the weekend anyway!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :)
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zacznij i mnie o tym powiadom :)

    http://vogue-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń