środa, 27 listopada 2013

The reason for my happiness- One Direction ♥

Czasami ludzie nie mają pasji , zainteresowań ani żadnego innego hobby i wtedy się zastanawiam co Ci ludzie robią w wolnym czasie? Co Im pomaga w trudnych momentach ich życia kiedy to rodzina , przyjaciele i inne rzeczy zawodzą? Kiedy nie mają do kogo się odezwać i wylać swoich żalów na innym ramieniu... Przechodząc już do konkretnej rzeczy chciałabym Wam przedstawić powód mojego szczęścia , dzięki któremu we wszystkich dobrych i trudnych okresach mojego życia radzę sobie w miarę dobrze , bo mam ich przy swoim "boku". Chociaż nie do końca są tu ciałem , zdecydowanie czuję jakby byli  duszą i pomagali mi w podejmowaniu codziennych decyzji , jak także w moim normalnym funkcjonowaniu , bo jestem prawie pewna , że gdyby nie oni to moje powody do życia nie byłyby zbytnio duże , by starać się tak mocno , jak staram się teraz. Moim powodem jest zespół One Direction. I teraz możecie śmiało wypowiedzieć swoje dobre jak i złe zdanie na ich temat, bo każdy ma prawa głosu i przyjmę wszystkie Wasze opinie. Jednak bez względu na to jakie one będą nie zmienię zdania na ich temat , bo słucham ich i interesuję się nimi z tego powodu , żeby zadowolić swoje życie i siebie , a nie innych ludzi dookoła. 




Jeśli chodzi o mnie , moja historia z nimi zaczęła się od niewinnego przeglądania stron  na facebooku , śledzenia informacji czy zdjęć na ich temat.A wszystko z inicjatywy mojej przyjaciółki, która wcześniej pokazała mi kilka piosenek i pokrótce mi o nich poopowiadała .Byłam przekonana , że to że się nimi interesuję będzie przejściowe , jak to zawsze u mnie bywało. Jednak stało się inaczej. Od początku lutego jestem Directionerką. I przez te 9 miesięcy mojego życia uświadomiłam sobie jak bardzo zmienili moje dotychczasowe życie. Bez nich nie byłabym tą samą osobą , którą jestem teraz i w zupełności moje życie wyglądałoby inaczej.Bo to właśnie oni zmienili je pod wieloma względami.Przez nich nauczyłam się cieszyć chwilą , bo uświadomiłam sobie , że nic nie dzieje się bez przyczyny i każda godzina może być Naszą ostatnią.Walczę i próbuję naprawiać swoje niedoskonałości , te wewnętrzne jak także te zewnętrzne. Tolerancja , która kiedyś była mi dosyć odległa , również dzięki Im nabrała dla mnie innego znaczenia i teraz w końcu wiem co ona tak naprawdę znaczy i ciągle wcielam ją w życie.A to także sprawiło , że stałam się bardziej wrażliwa i uczuciowa .Uświadomili mi , że nie każdy jest perfekcyjny i można to zaakceptować , ponieważ człowieka powinno się kochać za to jakim jest , a nie za to jak wygląda.A wady i zalety ludzkie są do zaakceptowania przez Naszą miłość do Niego. Przez nich mam nadzieję i wiarę w nowe , lepsze jutro. I chyba jedno z ważniejszych , nauczyli mnie tego , że nigdy nie można powiedzieć , że się czegoś nie da , bo się da tylko potrzeba dużo siły i walki o to by tego dokonać , nie poddawać się.Tak pokrótce opowiada się moja historia związana z zespołem , która na zawsze wpisała się już w moim sercu i pozostanie ze mną na zawsze , bo wiem , że to życie które teraz prowadzę jest lepsze pod wieloma względami odkąd spotkałam chłopców i wprowadziłam w swoje życie ich pocieszające i prawdziwe słowa oraz przemawiające do mnie piosenki , które bardzo często opowiadają o moim życiu. Wtedy czuję , że chłopcy wiedzą co się u mnie dzieje , chociaż nie mogą ze mną tutaj być.♥




Alexandra ♥

7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog :))

    zapraszam www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. klikam:) obserwuj:) wpadnę na pewno jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie słucham 1D, ale nic też do nich nie mam. :)
    Super blog! Obserwuję i liczę na jakiś rewanżyk. ;3

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak już bywa :) Szkoda tylko ,że niektórzy tego nie rozumieją i niestety mówią o nich niemiłe rzeczy. Czasami w szkole my przez naszą miłość do nich cierpimy.Tacy ludzie nigdy nie pojmą naszej miłości do chłopców ,bo oni chcą tylko widzieć te negatywne rzeczy o nich a nie te pozytywne.Gdyby poznali ich bliżej jestem pewna,że zmieniliby zdanie,bo każdy z nich ma ogromne serce i pomaga ludziom jak tylko może .Cieszę się ,że pokazałam Ci ich wtedy w lutym,bo dzięki tamtej chwili mamy teraz najwspanialsze życie !!!! I oczywiście marzenia ,które mamy Ola zamiar spełnić już wkrótce ♥ Mam nadzieję ,nadzieję ,ogroomną nadzieję ,że to już nastąpi za niedługoo :)
    Pozdrawiam :) Monica xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Także się z tobą całkowicie zgadzam. To że mamy jakieś zainteresowania, nie świadczy o nas źle, wręcz przeciwnie. Mamy się przynajmniej czym cieszyć , samo zerknięcie na foty osób których jesteśmy fankami sprawia że jesteśmy szczęśliwsze. Pamiętam gdy pan z fizyki na was najechał, że 1D to dzieciaki. Szczerze mnie to też zraniło bo mówi jednocześnie źle o wszystkich fankach tego zespołu jak i innych. Nie lubię też jeśli ktoś krytykuje coś nie słysząc ani jednej piosenki od tego zespołu, lub z góry krytykuje film którego nawet nie zaczął. A nawet jeśli naprawdę się to komuś nie spodoba, to nie oznacza to że od razu ma prawo najeżdżać bo tak samo możemy powiedzieć o jego zainteresowaniach. Wtedy tamtej osobie będzie też głupio i dobrze jeśli nie potrafi tego zrozumieć. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą. Myślę że każdy ma prawo słuchać to co lubi, a nie to czego nie lubi tylko po to aby stać się najlepszym ziomkiem w szkole lub na osiedlu. Jeśli ktoś ich nie lubi to po co się udziela?? Najpierw najeżdżają na 1D a potem się dziwią że my najeżdżamy na nich.
    Pozdrawiam ;* :)

    OdpowiedzUsuń