Postanowiłam
, że co jakiś czas będę Wam pisać o tym jakie filmy w danym
okresie zobaczyłam. Wiele osób oznajmiło mi , że chciałoby abym
poruszyła ten temat, więc oto chce zaprezentować Wam 3 pierwsze
filmy , które obejrzałam w ciągu tych kilku dni. Myślę , że
będę robić takie posty częściej opisując mniejszą ilość
filmów , by nie zanudzić Was długim czytaniem. :)
Pierwszy
film : " I tak , i nie " / " I Do ( but I Don't ) " (2004)
Gatunek
: Komedia romantyczna
Główna obsada
: Denise Richards & Dean Cain
Jest
to film , gdzie główna bohaterka jest profesjonalną organizatorką
ślubów i pracuje dla wymagającej szefowej , która zleca jej każde
zadanie i często przypisuje sobie jej zasługi . Lauren radzi sobie
w każdej sytuacji , nawet gdy pan młody zwisa nad wejściem do
Kościoła. Właśnie w tym momencie poznaje Nicka , strażaka którym zauroczyła się od pierwszej rozmowy.Jednak jest bardzo rozczarowana
, gdy dowiaduje się , że jej wybranek jest narzeczonym jej nowej
klientki. Jak potoczy się dalej historii zdesperowanej i zakochanej Lauren? Przekonajcie się sami. Przygoda jest dosyć banalna , ale bardzo lekka i przyjemna w odbiorze. :)
Drugi film : " Wieczór panieński" / "Bachelorette" (2012)
Gatunek
: Komedia
Główna
obsada: Kirsten Dunst , Isla Fischer , Lizzy Caplan , Reben Wilson
W
szkole średniej Regan , Gena i Katie kpiły i wyśmiewały się ze grubszej Becky. Jednak gdy tak oznajmia im , że jako pierwsza
z całej czwórki wychodzi za mąż wszystkie zgodnie postanawiają
zakopać topór wojenny i urządzić jej najlepszy wieczór panieński
jaki tylko potrafią. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z ich planem
i zamierzeniami. Czy ta noc przez przypadek nie okaże się
najgorszą w ich życiu? Komedia jak najbardziej na "+"
. Wywołująca śmiech i pozytywne emocje.
:)
Trzeci film : " Słodki Listopad" / " Sweet November" (2001)
Gatunek
: Dramat, Romans
Główna
obsada: Charlize Theron & Keanu Reeves
Historia
biznesmena z Nowego Jorku , który zakochuje się w dziewczynie , co
miesiąc zmieniającej partnerów. Pracoholik Nelson postanawia na
miesiąc zamieszkać z nieco szurniętą Sarą , która ma mu pokazać
, że można żyć bez pracy , elektroniki i innych niepotrzebnych
rzeczy. Mają brać z życia wszystko. Obydwoje nawzajem się
intrygują , ale nie są jeszcze gotowi na wspólny i poważny
związek . Z tego wynikają jednak pewne komplikacje... Czy Sara
powiedziała mu całą prawdę? Film , który bardzo mnie wzruszył ,
ponieważ pod żadnym pozorem nie spodziewałam się takiego
zaskakującego zakończenia. :)
Mam
nadzieję , że moje recenzje zachęcą Was do obejrzenia , któregoś
z tych filmów. Dajcie mi koniecznie znać czy już je widzieliście i
jakie były Wasze reakcje.
Macie ochotę na dalsze takie zestawienia? :)
Alexandra
♥
Jeden widziałam :) Sama wiesz jaki a reszta skoro fajna to muszę zabrać się za oglądanie :)
OdpowiedzUsuńżadnego filmu nie oglądałam, niestety :)
OdpowiedzUsuńczas to nadrobić :)
ciekawy blog :)
OdpowiedzUsuńwww.magadish.blogspot.com