poniedziałek, 11 listopada 2013

Movies October / November :)

Postanowiłam , że co jakiś czas będę Wam pisać o tym jakie filmy w danym okresie zobaczyłam. Wiele osób oznajmiło mi , że chciałoby abym poruszyła ten temat, więc oto chce zaprezentować Wam 3 pierwsze filmy , które obejrzałam w ciągu tych kilku dni. Myślę , że będę robić takie posty częściej opisując mniejszą ilość filmów , by nie zanudzić Was długim czytaniem. :) 

Pierwszy film : " I tak , i nie " / " I Do ( but I Don't ) " (2004) 

Gatunek : Komedia romantyczna
Główna obsada : Denise Richards & Dean Cain

Jest to film , gdzie główna bohaterka jest profesjonalną organizatorką ślubów i pracuje dla wymagającej szefowej , która zleca jej każde zadanie i często przypisuje sobie jej zasługi . Lauren radzi sobie w każdej sytuacji , nawet gdy pan młody zwisa nad wejściem do Kościoła. Właśnie w tym momencie poznaje Nicka , strażaka którym zauroczyła się od pierwszej rozmowy.Jednak jest bardzo rozczarowana , gdy dowiaduje się , że jej wybranek jest narzeczonym jej nowej klientki. Jak potoczy się dalej historii zdesperowanej i zakochanej Lauren? Przekonajcie się sami. Przygoda jest dosyć banalna , ale bardzo lekka i przyjemna w odbiorze. :) 



Drugi film : " Wieczór panieński" / "Bachelorette" (2012)

Gatunek : Komedia
Główna obsada: Kirsten Dunst , Isla Fischer , Lizzy Caplan , Reben Wilson 

W szkole średniej Regan , Gena i Katie kpiły i wyśmiewały się ze grubszej Becky. Jednak gdy tak oznajmia im , że jako pierwsza z całej czwórki wychodzi za mąż wszystkie zgodnie postanawiają zakopać topór wojenny i urządzić jej najlepszy wieczór panieński jaki tylko potrafią. Jednak nie wszystko idzie zgodnie z ich planem i zamierzeniami. Czy ta noc przez przypadek nie okaże się najgorszą w ich życiu? Komedia jak najbardziej na "+" . Wywołująca śmiech i pozytywne emocje. 
:) 





Trzeci film : " Słodki Listopad" / " Sweet November" (2001)


Gatunek : Dramat, Romans 
Główna obsada: Charlize Theron & Keanu Reeves 

Historia biznesmena z Nowego Jorku , który zakochuje się w dziewczynie , co miesiąc zmieniającej partnerów. Pracoholik Nelson postanawia na miesiąc zamieszkać z nieco szurniętą Sarą , która ma mu pokazać , że można żyć bez pracy , elektroniki i innych niepotrzebnych rzeczy. Mają brać z życia wszystko. Obydwoje nawzajem się intrygują , ale nie są jeszcze gotowi na wspólny i poważny związek . Z tego wynikają jednak pewne komplikacje... Czy Sara powiedziała mu całą prawdę? Film , który bardzo mnie wzruszył , ponieważ pod żadnym pozorem nie spodziewałam się takiego zaskakującego zakończenia. :) 








Mam nadzieję , że moje recenzje zachęcą Was do obejrzenia , któregoś z tych filmów. Dajcie mi koniecznie znać czy już je widzieliście i jakie były Wasze reakcje. 
Macie ochotę na dalsze takie zestawienia? :)

                                                     Alexandra ♥ 



3 komentarze:

  1. Jeden widziałam :) Sama wiesz jaki a reszta skoro fajna to muszę zabrać się za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żadnego filmu nie oglądałam, niestety :)
    czas to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń