środa, 20 listopada 2013

1000 views :)

Kochani , dokładnie tydzień temu na moim liczniku wyświetliła się liczba 1000 :) I nawet udało mi się uwiecznić tą wyjątkową chwilę. Chciałabym podziękować wszystkim , którzy odwiedzili mojego bloga w konkretnym celu jak i przez przypadek. Za wszystkie pozytywne komentarze oraz wszystkich obserwatorów , którzy postanowili śledzić każdy mój nowy krok w postaci wpisu. Niestety przez ostanie kilka dni moja aktywność na blogu spadła , co jest spowodowane dużą ilością obowiązków szkolnych i domowych. Jednak następne tygodnie powinny być zdecydowanie spokojniejsze , więc i moja obecność powinna być częstsza. W najbliższym czasu na pewno pojawią się nowe wpisy na temat muzyki i zamierzam umieszczać więcej postów o tematyce mojego życia codziennego.






Great thanks ♥ Buziaki xx

Alexandra ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz